Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Ο διαιτολόγος - διατροφολόγος Νίκος Γιατράς


Γεννήθηκα στη Λάρισα το 1968 με καταγωγή από τη Ζάκυνθο. Είμαι πατέρας μιας κόρης 11 χρονών και κατοικώ στην Καλλιθέα Αττικής.
Είμαι  Πτυχιούχος του Τμήματος Διατροφής Τ.Ε.Ι – Θεσσαλονίκης (Οκτώβριος 1991).

Συνεργάζομαι με το Ιατρικό Διαγνωστικό Κέντρο Medimall στην Αθήνα, έχοντας την ευθύνη της λειτουργίας του διαιτολογικού τμήματος
Από το Νοέμβριο του 2004 ως το Νοέμβριο του 2011 ήμουν Διευθυντής Διαιτολογικών Τμημάτων της GilliDiet με αντικείμενο εργασιών μου, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των προγραμμάτων διατροφής (menu) και τη σύνδεση της μονάδας παραγωγής με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. 
Την περίοδο 2004-2009 άσκησα παράλληλα τα καθήκοντά μου ως διαιτολόγος στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών (Δ.Β.Α) με αντικείμενο εργασιών μου, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των προγραμμάτων διατροφής των παιδιών που φιλοξενούνται στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Αθηναίων.
Επίσης συνεργάστηκα με το “Ρέστειο Ίδρυμα” φιλοξενίας ηλικιωμένων και το “Παλλάδιο” νηπιαγωγείο, έχοντας στην ευθύνη μου τη σύνταξη και σύσταση του διαιτολογίου των ηλικιωμένων και των νηπίων.
Επί επτά χρόνια ήμουν προϊστάμενος διαιτολογικού τμήματος ,υποδιευθυντής και μετέπειτα διευθυντής καταστήματος στα επιστημονικά κέντρα Αδυνατίσματος και Αισθητικής NewDAY (Ιανουάριος 1997 – Οκτώβριος 2004).
Η ενασχόληση μου με την εκπαίδευση σηματοδοτείται από το 2006 -2010 με την δραστηριότητά μου ως εκπαιδευτής  στο  τμήμα Ειδικών Διαιτολογικών Εφαρμογών του Ι.Ι.Ε.Κ  ΑΚΜΗ.
Για 6 διαφορετικές εξεταστικές περιόδους από το 2002 έως και το 2005 ήμουν εξεταστής στις προφορικές εξετάσεις πιστοποίησης του Ο.Ε.Ε.Κ.
Δίδαξα στο τμήμα Ειδικών Διαιτολογικών Εφαρμογών του Ι.Ι.Ε.Κ Ν.Αυγερινοπούλου (Φεβρουάριος 1998 – Ιούνιος 2000).
Διετέλεσα προϊστάμενος καταστήματος στα κέντρα Αδυνατίσματος & Αισθητικής Πρίνου ( Μάρτιος 1996- Δεκέμβριος 1996) και προϊστάμενος διαιτολογικού τμήματος  στα κέντρα Αδυνατίσματος και Αισθητικής Silhouette (Σεπτέμβριος 1993 – Φεβρουάριος 1996).
Η πρώτη μου επαγγελματική δραστηριότητα ως διαιτολόγος ήταν σε κέντρο αδυνατίσματος στη Θεσσαλονίκη ( Σεπτέμβριος 1990 – Ιούνιος 1991).

Δημοσιεύσεις – συμμετοχή στα  Μ.Μ.Ε
Άρθρα μου, έχουν δημοσιευθεί κατά καιρούς σε διάφορα περιοδικά ποικίλης ύλης ( Τηλεθεατής, Είναι κ.τ.λ)
Εμφανίζομαι κάθε Δευτέρα στην εκπομπή sunnyday στο Sunnychannel , αναπτύσσοντας θέματα διατροφής
Έχω εμφανιστεί σε διάφορες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές
( ΝΕΤ,MEGA,9.84,alpha radio, Λάμψη, Όασις κτλ) με παρεμβάσεις μου σε θέματα που αφορούν στην επιστήμη της Διατροφής.
Υπήρξα για ένα χρόνο συνεργάτης του ηλεκτρονικού περιοδικού
 « I.Q. magazine» και μέλος της συντακτικής ομάδας της εφημερίδας 
« Περί Διατροφής» για 5 χρόνια.


Συμμετοχή στα κοινά
Είμαι μέλος της Ε.Ε της Ένωσης Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδας (ενιαίος φορέας εκπροσώπησης όλων των Διαιτολόγων) και την προηγούμενη διετία διετέλεσα μέλος του Δ.Σ της Ε.Δ.Δ.Ε και Ταμίας
Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Τεχνολόγων Διατροφής από τον Απρίλιο του 2001, με τομέα ευθύνης τις Δημόσιες Σχέσεις του Συλλόγου και από τον Μάιο του 2002 και  για τρία χρόνια διετέλεσα Πρόεδρος του ιδίου Συλλόγου.
Διετέλεσα ταμίας του Δ.Σ του Ενωτικού Σωματείου Εργαζομένων στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών (2007 – 2009) και εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων στο τελευταίο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Ο.Τ.Α (Π.Ο.Π-Ο.Τ.Α)
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στ τηλέφωνό μου 69484845846 , και στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση giatrasnik@tellas.gr