Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

Το Ρύζι

Πηγή: dreamstime.com
Το ρύζι έχει ξεχωριστή θρεπτική αξία. Η θρεπτική του αξία έγκειται στην περιεκτικότητά του σε σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, σίδηρο και βιταμίνες Β και Ε. Οι φυτικές ίνες του ρυζιού μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης, βελτιώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων και αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου. Επίσης το κάλιο που περιέχει συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, της ισορροπίας υγρών, καθώς και στην καλύτερη νεφρική και νευρομυϊκή λειτουργία του οργανισμού μας. Σημαντικό ρόλο στη μυϊκή λειτουργία διαδραματίζει και το μαγνήσιο του ρυζιού, που σε συνδυασμό με το φώσφορο προάγει και την υγεία των οστών. Η τεράστια διατροφική αξία του ρυζιού όμως δεν σταματά εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: